Стан роботи мережі підприємств сфери торгівлі та побутових послуг у Дружківці

Розвиток сфери обслуговування прямо пропорційно залежить від стабільного стану суспільства, роботи промислових підприємств, а також привабливого інвестиційного клімату. Споживчий ринок є свого роду індикатором політичних, соціальних та економічних проблем, що відбуваються в країні. Внутрішня торгівля, ресторанне господарство та побутові послуги є важливими складовими у формуванні соціального та економічного потенціалу Дружківки, забезпечуючи мешканців міста якісними товарами й послугами в повному обсязі.

Тому питання стану роботи мережі підприємств сфери торгівлі та побутових послуг було розглянуте на черговому засіданні виконавчого комітету 7 лютого 2018 року.

Станом на 01 січня 2018 року в сфері обслуговування Дружківки працює 569 об’єктів. Це магазини з продажу продовольчих та непродовольчих товарів, змішані магазини, об’єкти дрібно-роздрібної торгівельної мережі, ринок та торгівельні комплекси, об’єкти ресторанного господарства, їдальні, об’єкти побутового обслуговування: взуттєві та швейні майстерні, майстерні з реставрації та поновлення меблів, з виготовлення теслярних та столярних виробів, станції з технічного обслуговування та ремонту автомобілів, підприємства, що надають послуги пов’язані з доглядом за тілом людини, перукарні, підприємства, що надають ритуальні послуги тощо. Влітку також працюють літні майданчики.

Абсолютним показником роботи роздрібної мережі вважається товарообіг, який забезпечується шляхом реалізації товарів через різні канали продажів.  За січень – вересень 2017 року роздрібний товарообіг порівняно з відповідним періодом минулого року збільшився на 7,5 %.  Очікуваний обсяг роздрібного товарообороту (юридичних осіб) в торговельній мережі та підприємствах ресторанного господарства за 2017 рік - 398300 тис.грн., роздрібний товарообіг торгових організацій та підприємств у діючих цінах на одну особу - 5927 грн. Найбільшим попитом зазвичай користуються продукти харчування. У п’ятірку найбільш купованих товарів увійшли картопля, хлібобулочні вироби, молочна продукція, лікеро-горілчані вироби та чай,  на другому місті одяг і взуття, на третьому побутова техніка та меблі.

Ще одним з головних відносних показників розвитку торгівлі є забезпеченість торговою площею на 1000 мешканців міста. Станом на 01 січня 2018 року  забезпеченість населення торговими площами становить 442 кв. м. на 1000 жителів при нормативі забезпеченості 329 кв. м. на 1000 жителів.