Виконання Програми зайнятості населення м. Дружківка на 2018-2020 роки

Задля активізації зусиль громадян в пошуку роботи та оперативного підбору персоналу для роботодавців з врахуванням специфіки та профілю їх діяльності, працівниками центру зайнятості використовуються усі можливі механізми та засоби.  Ефективне та якісне надання соціальних послуг клієнтам, що звернулись за пошуком роботи та роботодавцям для підбору працівників, яке здійснюється фахівцями служби зайнятості завдяки індивідуальному підходу є пріоритетом діяльності Дружківського центру зайнятості.

У минулому році на ринку праці відбулося покращення ситуації, але головною проблемою залишається значний рівень «тіньової» зайнятості, невідповідність робочої сили потребам сучасної економіки, дисбаланс між попитом та пропозицією робочої сили, високий рівень молодіжного безробіття. Не дивлячись на це Дружківський міський центр зайнятості у 2018 році успішно виконав завдання, покладені на нього Програмою зайнятості населення м. Дружківка. На її виконання були спрямовані активні заходи сприяння зайнятості: працевлаштування, механізм стимулювання роботодавців до створення нових робочих місць шляхом компенсації єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування зареєстрованих безробітних з числа внутрішньо переміщених осіб, професійне навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації, громадські та інші роботи тимчасового характеру, профорієнтаційні заходи. Завдяки цим заходам, обсяг зареєстрованих громадян протягом 2018 року зменшився, а чисельність осіб, працевлаштованих за допомогою служби зайнятості, у 2018 році збільшилась. Кількість вакансій наданих роботодавцями також збільшилась. Найбільше ринок міста потребував працівників робітничих професій (73% від загальної кількості вакансій) - це токарі, свердлувальники, фрезерувальники, слюсарі – інструментальники та інші.

Протягом 2018 року державна служба зайнятості запровадила такі сучасні сервіси: профілювання безробітних та соціальний супровід за підходом кейс-менеджменту; елементи дистанційного та дуального навчання безробітних; інтернет-ресурс з електронними кабінетами для роботодавців та шукачів роботи (сайтом щомісяця користуються понад 2 тисяч осіб, біля 500 роботодавців та 1606 тисячі безробітних зареєстрували свої особисті кабінети); електронне опитування роботодавців щодо перспективної потреби у працівниках за конкретними професіями (створена база для прогнозу перспективної потреби у кадрах та планування обсягів професійного навчання).