Зручність, доступність, інформативність та якість обслуговування – основні критерії надання адміністративних послуг

З метою оцінити результати допомоги, що надає ЄС на Сході України - оглянути об’єкти, яким надається гуманітарна допомога, та місця,  де відбувається відновлення,  місцевий соціально-економічний розвиток – 8 березня 2017 року  до нашого міста завітали високопосадові особи Європейського Союзу:

  Люк Делевінь, Голова департаменту Служби зовнішньої дії ЄС з питань Росії, Східного партнерства, Центральної Азії та ОБСЄ,  Жан Луї де Брувер, керівник Департаменту Європейської Комісії з питань гуманітарної допомоги і захисту цивільного населення (ECHO),  Петер Ваґнер, керівник Групи підтримки України та інші почесні гості. Іноземна делегація відвідала приміщення Центру надання адміністративних послуг м. Дружківка, де гостей зустрічали перший заступник голови Донецької обласної державної адміністрації Євген Вілінський, міський голова Валерій Гнатенко та заступники міського голови.

У рамках регіонального проекту «Розвиток мережі Центрів надання адміністративних послуг, підвищення якості і доступності надання адміністративних послуг суб`єктам підприємницької діяльності та мешканцям Донецької області»  в місті  реалізується проект «Розвиток Центру надання адміністративних послуг м.Дружківка, підвищення якості і доступності надання адміністративних послуг суб'єктам звернення». Начальник Центру надання адміністративних послуг Ганна Іваницька розповіла присутнім, що приміщення Центру реконструйовано за фінансової підтримки ДФРР та Донецької ОДА, на даний час   роботи тривають. Також провела невелику ознайомчу екскурсію, коментуючи гостям етапи реконструкції. Зазначила, що вхід до Центру облаштований зручними сходами з поручнями та пандусом для маломобільної групи населення, кнопкою термінового виклику. Показала гостям, де будуть встановлені банківські термінали, місця для очікування, де будуть встановлений екран СКЧ, який  звуковим сигналом сповістить про запрошення на прийом,  дитячий куточок, кулер з  водою, інформаційні матеріали; рецепцію, де проводитиметься інформаційне забезпечення суб’єктів звернення; сектор інформування заплановано облаштувати  реєстраційним та інформаційним терміналами, накопичувачами бланків, інформаційними стендами, робочим місцем (комп’ютерна техніка) для отримання вільного доступу до мережі Інтернет та можливостю роздрукувати необхідну інформацію; технічне приміщення, де зберігається інвентар для прибирання приміщень та прилеглої території, господарський інвентар, кімнати, у тому числі для людей з обмеженим фізичними можливостями. Для комфортного обслуговування встановлено припливно-витяжна вентиляція (від системи опалення), яка кондиціонує повітря та може його нагрівати в зоні рецепції-інформування та  в залі обслуговування. При проведенні реконструкції будівлі виконано термосанацію, на приладах опалення встановлено віддзеркалення та прилад регулювання (корегування) теплопостачання.

Ганна Іваницька проінформувала, що Центр надання адміністративних послуг м. Дружківка розпочав свою роботу 20 грудня 2013 року. Зараз Центр розміщений на 1 поверсі будівлі міської ради. Наприкінці 2015 року в рамках проекту «Економічне та соціальне відродження Донбасу», який реалізовувався ПРООН і фінансувався урядом Японії виконавчий комітет міської ради виграв грант у конкурсі «Розвиток інфраструктури підтримки бізнесу в Донецькій та Луганській областях». Завдяки цьому гранту в місті реалізований проект «Сучасний центр Дружківки», що дозволило придбати та встановити електрону систему керування чергою, інформаційний кіоск, замінити  вікна. Починали працювати надаючи 86 адміністративних послуг. На сьогодні перелік послуг розширено до 128 найменувань. За час роботи до Центру звернулось 13 538 суб’єктів звернення  та було надано3192 консультації. Місто знаходиться в зоні проведення антитерористичної  операції, тому на даний час в місті майже 8 тис. тимчасово переміщених осіб з територій непідконтрольних Україні, які також є отримувачами послуг.

У найближчому майбутньому планується збільшення послуг до 140 - це реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, реєстрація права на нерухоме майно, в подальшому – послуги ДМС з видачі закордонних паспортів та ІD-карток. У рамках спільного проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» виконавчий комітет міської ради взаємодіє з Центром поштового зв’язку № 7 ДДУДППЗ «Укрпошта» м.Краматорськ. Через засоби поштового зв’язку надаються 13 адміністративних послуг у 9-ти поштових відділеннях міста.

Присутні залишилися задоволеними від побаченого та належним чином оцінили проведену роботу.