Засідання комісії з питань розгляду звернень громадян

При виконавчому комітеті Дружківської міської ради працює постійно діюча комісія із розгляду звернень громадян, засідання якої проводиться регулярно. 18 травня 2017 року відбулося чергове засідання комісії з питань розгляду звернень громадян, під керівництвом керуючого справами виконкому Дружківської міської ради Інни Курило.

Під час засідання члени комісії розглянули питання стану виконання  доручень голови  Донецької обласної держадміністрації та його заступників за зверненнями громадян за період з січня по травень 2017 року та заслухали інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у Дружківському КАТП-052805 Дружківської міської радиза період з січня по травень 2017 року.

З першого питання  інформувала начальник загального відділу виконавчого комітету Дружківської міської ради Юлія Кухарова, яка доповіла, що станом на  01 травня 2017 у виконкомі Дружківської  міської ради зареєстровано 11 звернень громадян, які надійшли з органів влади вищого рівня. Також  зазначила, що з вищевказаних звернень одне звернення повторне та одне неодноразове, позитивно вирішено 2 звернення, на останні  9 звернень надані вичерпні роз’яснення  згідно з чинним законодавством. 

   Основною причиною надходження звернень від мешканців міста до органів влади вищого рівня начальник загального відділу назвала сподівання населення міста на вирішення порушених ними питань за втручанням цих органів, а не місцевих органів влади до компетенції яких належить вирішення переважної їх кількості, а також  з низький рівень  матеріального забезпечення населення міста.

Крім того, зі слів Юлії Кухарової з урядової «гарячої лінії» до виконкому надійшло 207 звернень,  що на 125 звернень менше ніж за аналогічний період минулого року.  Також зареєстровано 13 звернень з Донецького обласного контактного центру, 3 з яких вирішено позитивно, у 4-х зверненнях відмовлено та на 6  звернень надані кваліфіковані роз'яснення.

Юлія Кухарова наголосила, що інформація на звернення надавалась своєчасно, у 15-денний строк, електронною поштою та зазначила, що питання своєчасності та повноти відповідей на заяви  громадян, які надходять з органів вищого рівня, знаходиться на особистому контролі міського голови та його заступників. За всіма зверненнями, які надходили до виконкому через органи влади вищого рівня, міським головою або його заступниками надавались конкретні доручення щодо вирішення питань, піднятих у заявах. Також керівникам структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради та комунальних підприємств міста були поставлені задачі забезпечити якісне та безумовне виконання положень чинного законодавства щодо звернень громадян з органів влади вищого рівня,  вжити заходів щодо усунення недоліків і причин, які породжують повторні та колективні звернення громадян, підвищити рівень виконавської дисципліни, персональної відповідальності посадових та службових осіб за неналежну роботу зі зверненнями громадян.

По другому питанню перед присутніми виступив директор ДКТП-052805 Дружківської міської ради Сергій Руденко з інформацією стосовно стану роботи зі зверненнями громадян з січня по травень 2017 року на підприємстві, яке він очолює. Сергій Руденко розповів, що Дружківським комунальним автотранспортним підприємством 052805 Дружківської міської ради за звітний період відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 підприємством проведена робота щодо конституційного права на звернення громадян. У загальній кількості протягом цього періоду до ДКАТП-052805 надійшло 21 звернення. На особистому прийомі директора підприємства було прийнято  5  мешканців міста. Директор підприємства наголосив, що всі звернення громадян розглянуті своєчасно, без  порушень термінів розгляду. Також Сергій Руденко розповів, що здійснювався телефонний зв'язок з населеним міста «Гаряча лінія» кожного другого понеділка місяця. Скарги на грубе, неуважне поводження зі споживачами на працівників ДКАТП 052805 не надходили.