Оголошення

Будь готовий захистити Україну, родину та себе!

Відповідно до Указу Президента України від 25.02.2017 року №44/2017 “Про звільнення в запас військовослужбовців строкової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2017 році ”, та Наказу військового комісара Дружківського міського військового комісаріату №126 від 01.08.2016 “Про призов громадян на військову службу ”Рішення виконавчого комітету Дружківської міської Ради №123 від 01.03.2017 про проведення в м. Дружківка чергових призивів на строкову військову службу громадян України 1990-1997 років народження з 01 квітня 2017 року Дружківський міський військовий комісаріат проводить призов громадян віком від 20 до 27 років на строкову військову службу. Читати повністю....

Служба у Збройних силах України за контрактом!!!


     У рамках  запровадження контрактної форми роботи для керівників закладів культури комунальної форми власності Дружківської  міської ради, на виконання Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури» від 28 січня 2016 року № 955-VIII, відповідно до Законів України «Про культуру», «Про музеї та музейну справу», відділ з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму Дружківської міської ради розміщує  скановані копії документів, які надійшли до відділу  від кандидатів на посаду директора комунального закладу  «Дружківський міський парк культури  та відпочинку» Дружківської міської ради, а саме: Ганжі Сергія Олександровича та Євтушенко Дмитра Миколайовича у рамках діючого законодавства України.

Документи на конкурс Ганжі С.О

Документи на конкурс Євтушенко Д.М


 

ПІЛОТНИЙ ПРОЕКТ «ШЛЮБ ЗА ДОБУ» В БАХМУТІ!

        22 березня 2017 року розпорядженням Кабінету Міністрів України місто Бахмут включений до участі у пілотному проекті  «Шлюб за добу», який запроваджений Міністерством юстиції України. 

       Нагадуємо, що цей проект надає можливість нареченим зареєструвати шлюб у визначені ними строки, без додержання місячного строку, передбаченого Сімейним кодексом України.

Пілотний проект «Шлюб за добу» у місті Бахмуті стартує 20 квітня 2017 року.

         Учасниками пілотного проекту визначені:

-      Бахмутський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану, розташований за адресою місто Бахмут, вулиця Незалежності, будинок  62, контактні телефони :(06274) 4-52-60, 4-52-61;

-      Бахмутськийрайонний відділи державної реєстрації актів цивільного стану, розташований за адресою: місто Бахмут, вулиця  Василя Першина, будинок 9,  контактний телефон: (06274) 4-63-19.

     Організатором державної реєстрації шлюбу є комунальне підприємство «Бахмутське бюро технічної інвентаризації», розташоване за адресою: місто Бахмут, вулиця Незалежності, будинок 73, телефон для довідок: (0627)2-19-28.

Управління державної реєстрації

Головного територіального управління

юстиції у Донецькій області


Державна реєстрація місця проживання новонародженої дитини

            Згідно Закону України “ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послух” від 10.12.2015 року 888-УІІІ внесено зміни до Закону України “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні”, зокрема до ст.6, якою передмачено, що за бажанням батьків чи одного з них документи, передбачені цією статтею для реєстрації місця проживання дитини, можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини. Органи державної реєстрації актів цивільного стану направляє зазначені документи органам реєстрації для реєстрації місця проживання новонародженої дитини.

            02.03.2016 року Урядом прийнято постанову № 207, якою, зокрема, затверджені Правила реєстрації місця проживання.

            Пунктом 3 Правил передбачено, що реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування знійснюється виконавчим органом сільської, селищної або міської ради, сільським головою на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюється повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради.

            Пунктом 18 Правил визначено перелік документів, необхідних для проведення реєстрації місця проживання дитини:

-        заява за формою, наведеною у додатку 7 до Правил;

-        свідоцтво про народження;

-        квитанція про сплату адміністративного збору;

-        документ, що підтверджують право на проживання в житлі, ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійсюється за згодою власника/співвласника житла, наймича та членів сім”ї (зазначені документи не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників);

-        документ, що посвідчує особу представника (одного з батьків).

           Батьки або інші законні представники зобов”язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.  

           Відповідно до ст.11-1 Закону за реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір:

            1) у разі звернення особи протягом встановленого цим Законом строку у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати;

            2) у разі звернення особи з порушенням встановленого строку у розмірі 0,0255  розміру мінімальної заробітної плати.

            Працівник органу реєстрації в день звернення особи або її представника чи в день отримання документів, зокрема від органів державної реєстрації актів цивільного стану приймає відповідне рішення і оформлює довідку про реєстрацію місця проживання.

            У разі подання документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини через Дружківський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Донецькій області під час реєстрації народження дитини оформлена довідка повертається до відділу або за бажанням того з батьків (представників), хто подав заяву, може бути видана у відповідному органі реєстрації, центрі надання адміністративних послуг, надіслана поштою, про що


Запуск проекту «Он-лайн будинок юстиції» на Всеукраїнському рівні

Міністерство юстиції України максимально рухається до передових технологій. Мета Мін’юсту сприяти становленню в Україні європейських стандартів якості з обслуговування громадян та бізнесу.

Одним із важливих кроків Міністерства юстиції України на шляху до запровадження реального електронного урядування в Україні став запуск національного проекту «Он-лайн будинок юстиції» на Всеукраїнському рівні. Цей проект створено на базі системи он-лайн сервісів Міністерства юстиції, за час роботи яких було надано понад 62 мільйони он-лайн послуг, з них більше 1 мільйона – на платній основі. Презентований проект «Он-лайн будинок юстиції» пропрацював в тестовому режимі на рівні Києва майже рік і виправдав свої ефективність та доцільність.

«Он-лайн будинок юстиції» – це повністю прозора автоматизована система, що забезпечує отримання послуг в електронному режимі без контакту з представниками влади. Віднині українці можуть в он-лайн режимі отримати ті послуги, надання яких на даному етапі викликає найбільші черги, створює бюрократію і сприяє виникненню зловживань представниками влади. Проект увібрав у себе всі сервіси, які міністерство надає в електронному вигляді та за допомогою Інтернету, не виходячи з дому чи офісу дозволяє:

  • отримувати інформацію зі всіх реєстрів Мін’юсту;
  • контролювати реєстраційні дії відносно своєї нерухомості за допомогою SMS-Маяка;
  • зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
  • отримувати дані про електронний цифровий підпис;
    • користуватись послугами з повторного отримання документів у сфері реєстрації актів цивільного стану;
      • здійснювати державну реєстрацію фізичної особи – підприємця, державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця, та інше.

Однією із новацій сервісу є соціальний ліфт, за допомогою якого кожен український юрист може залишити свою анкету і вона буде автоматично вноситися в пропозиції із заповнення вільних вакансій в системі юстиції.

На порталі сервісу можна знайти інструкцію з отримання кожної запропонованої послуги, а також залишити відгук.

За рахунок автоматизації значно пришвидшується процес розгляду документів від суб’єктів звернення та ухвалень відповідних рішень. Результат надання електронної послуги з відповідним номером у єдиному реєстрі в електронній формі направляється суб’єкту звернення. Також можливо перевірити факт реєстрації шляхом доступу до публічної інформації з єдиного державного реєстру.

Таким чином, користування он-лайн  сервісами Мін’юсту значно заощаджує час, фінансові ресурси, забезпечує зручність отримання відповідної послуги та максимально мінімізує корупційні ризики.

Нині Україна рухається у ногу з часом зі всім світом в напрямку запровадження електронних сервісів, а Міністерство юстиції України входить в лідери серед державних органів, де запроваджуються електронні технології та проводяться реформи у сфері дерегуляції.

Відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії

з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації

Управління державної реєстрації Головного

територіального управління юстиції у Донецькій області


 Шановні власники(мешканці) житлових та нежитлових приміщень, орендарі !

Інформація про перегляд  тарифів на послуги з утримання будинків, та прибудинкових територій   по будинкам м. Дружківка, в яких виконавцем послуг є КП «Комсервіс» Дружківської міської ради.


  17.01.2017 Оголошується  проведення повторного конкурсу на посаду  директора КЗ «Дружківський історико-художній музей»

    Зразок документів для участі у конкурсі додаються

    У рамках  запровадження контрактної форми роботи для керівників закладів культури комунальної форми власності Дружківської  міської ради, на виконання Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури» від 28 січня 2016 року № 955-VIII, відповідно до Законів України «Про культуру», «Про музеї та музейну справу», відділ з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму Дружківської міської ради просить розміщає на сайті Дружківської міської ради у розділі «Оголошення»  скановані копії документів, які надійшли до відділу  від кандидату на посаду директора комунального закладу культури «Дружківський історико - художній музей»  Кривоносової Світлани Валер’янівни.


 Відділ з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму Дружківської міської ради повідомляє про оголошення конкурсу на посаду директора комунального  закладу «Дружківський міський парк культури та відпочинку» Дружківської міської ради з  22.03.2017 (матеріали додаються).