Оголошення

Інформація про запровадження Електронного сервісу з проставлення апостиля

      З 20 листопада 2015 року запроваджено Електронний реєстр апостилів, що проставляються на офіційних документах, які видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що видаються нотаріусами України.

    Згідно наказу Міністерства юстиції України № 2268/5 від 11.11.2015 року “Порядок проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, оформлюються нотаріусами України” проставлення апостиля здійснюєтья за допомогою програмних засобів ведення Електронного реєстру апостилів. Далі...


 Комісія Мін’юсту врятувала від захоплення майно 52 мешканців столичної багатоповерхівки

Вже понад рік функціонує Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, утворена при Міністерстві юстиції України. Цей відносно новий але дійсно потрібний інститут довів свою ефективність не на словах, а на справі. За час роботи Комісією було скасовано тисячі неправомірних реєстраційних дій. Серед компаній, які вона врятувала, є корпорації зі світовим ім’ям, масштаби капіталу та продукція яких для економіки України мають велике значення. Далі...


ДО УВАГИ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ!

Верховна Рада України з прийняттям 21 грудня 2016 року Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» відтермінувала строк приведення установчих документів неприбуткових організацій у відповідність до норм Податкового кодексу України, а саме до  01 липня 2017 року. Читати далі...


Виїзд дітей в Крим

   До Головного територіального управління юстиції у Донецькій області надходять звернення громадян про можливість відвідування Автономної Республіки Крим разом із неповнолітніми дітьми. Тому надаємо відповідну інформацію з цього приводу.Читати далі...


До відома громадян — деякі питання про прожитковий мінімум

Від прожиткового мінімуму залежать розміри  більшості видів  державної допомоги сім'ям з дітьми.

Так, якщо жінка не застрахована в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (наприклад, не працює), то допомога у зв'язку з вагітністю та пологами їй буде виплачуватися за правилами Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми». Розмір такої допомоги становитиме 100 відсотків середньомісячного доходу, зрозуміло, якщо такий дохід жінка отримує у вигляді стипендії або допомоги по безробіттю. Але в будь-якому випадку розмір допомоги буде не менше 25 відсотків встановленого прожиткового мінімуму для працездатної особи, тобто в даний час 25 відсотків від 1600 гривень, або 400 гривень. Далі...


 Нове в законодавстві

      Дружківський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Донецькій області інформує, що згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 року № 502-р “Про затвердження реалізації пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу” з метою апробації європейських стандартів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, які спрямовані на створення сприятливих умов для отримання фізичними особами адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, та забезпечення реалізації гарантованого державою права на шлюб, зокрема для учасників антитерористичної операції  та внутрішньо переміщених осіб, громадяни України мають право зареєструвати шлюб у скорочені строки. Далі....


 Прожитковий мінімум 

Реалізація більшості соціальних гарантій і пільг, передбачених для жителів нашої держави, залежить від норм законів України про державний бюджет, які приймаються щорічно. На наш погляд доцільно проінформувати про встановлені розміри і мінімальної заробітної плати, і прожиткового мінімуму, розповісти про ті категорії громадян,  яким державна допомога надається в залежних від цих розмірів обсягах. Далі...


                Прес-конференція

Управління юстиції в Донецькій області інформує про підсумки діяльності в 2016 році


 Шановні власники(мешканці) житлових та нежитлових приміщень, орендарі !

Інформація про перегляд  тарифів на послуги з утримання будинків, та прибудинкових територій   по будинкам м. Дружківка, в яких виконавцем послуг є КП «Комсервіс» Дружківської міської ради.


 Кабінет електронних сервісів Міністерства юстиції України

У рамках реформ системи реєстрації бізнесу та нерухомості Міністерством юстиції України запроваджено он-лайн сервіси для користувачів відповідних адміністративних послуг.

Вже зараз громадяни, представники юридичних осіб мають можливість отримати  послуги он-лайн через кабінет електронних сервісів, за посиланням https://kap.minjust.gov.ua/services/registry, яким на цей час вже скористалися понад мільйони раз.

Так, у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень можна скористатись такими послугами:

-   отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

-   перевірити документ, виданий державним реєстратором за допомогою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

-   отримати інформацію про стан розгляду заяви, що була подана державному реєстратору у паперовому вигляді;

-    попередньо подати заяву про державну реєстрацію.

У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, зокрема, можна скористатись такими послугами:

-   виконати безкоштовний запит на отримання відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

-   отримати відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у вигляді виписки, витягу.

-   провести пошук запитів (витягів, випискок).

-  подати заяву та електроні документи для проведення наступних реєстраційних дій: - державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем; - державна реєстрація юридичної особи, утвореної шляхом заснування нової юридичної особи за допомогою використання комп’ютерної програми «Реєстраційний портал» за посиланням: http://rp.irc.gov.ua/.

Отже, усі необхідні дані у вигляді витягів чи виписок, інформації можна отримати в електронній формі не виходячи з дому, через мережу Інтернет. Переваги такої системи:

  • можливість оплати послуг в режимі он-лайн;
  • отримання відомостей в режимі он-лайн;
  • надання електронному документу статусу офіційного.

Усі отримані документи в електронному вигляді мають такий самий офіційний статус, як і їх паперові аналоги.

Таким чином, користування он-лайн  сервісами Мін’юсту значно заощадить ваш час і забезпечить зручність отримання відповідної послуги.

Управління державної реєстрації

Головного територіального управління

юстиції у Донецькій області


  17.01.2017 Оголошується  проведення повторного конкурсу на посаду  директора КЗ «Дружківський історико-художній музей»

    Зразок документів для участі у конкурсі додаються

    У рамках  запровадження контрактної форми роботи для керівників закладів культури комунальної форми власності Дружківської  міської ради, на виконання Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури» від 28 січня 2016 року № 955-VIII, відповідно до Законів України «Про культуру», «Про музеї та музейну справу», відділ з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму Дружківської міської ради просить розміщає на сайті Дружківської міської ради у розділі «Оголошення»  скановані копії документів, які надійшли до відділу  від кандидату на посаду директора комунального закладу культури «Дружківський історико - художній музей»  Кривоносової Світлани Валер’янівни.


 Відділ з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму Дружківської міської ради повідомляє про оголошення конкурсу на посаду директора комунального  закладу «Дружківський міський парк культури та відпочинку» Дружківської міської ради з  22.03.2017 (матеріали додаються).